Thursday 3 November 2016

Tryin : Dior Doux Gommage Express (With Pure Lily Extract)

     Huahuahua. Fefeeling orang Eropah jap. Nak try cakap France. Konon.

     Btw, for 6 consecutive days, I have been using this 'Dior Doux Gommage Express (With Pure Lily Extract)' thing. And, it worked on my face! OMG I am so excited. Since I am not so-much as you would call as a product user very much (except for lipsticks you see I am a lipstick hoarder and I am proud of it btw that is another story), I am really thrilled to see that this product actually worked on my face! Instantly! INSTANTLY! As soon as I rinsed my face after using this 'Dior Doux Gommage Express (With Pure Lily Extract)' thing, , it had started to work it's magic on me. My face felt so smooth OMG. Bayangkanlah betapa thrilled-nya aku lepas basuh muka tu. Jadi jakun kejap aku kat bilik air tu. hahaha. Fyi, muka aku tak lah kasar sangat sampai aku nak rasa thrilled gila lepas pakai benda tu, just sebab aku tak pernah rasa kulit aku selembut itu wkwkwkwk. Selembut kulit bayi bakhang! Ceh hiperbola-nya.

     Okay, so ekceli point sebenar aku tulis panjang-panjang ni sebab aku nak cakap je yang 'Dior Doux Gommage Express (With Pure Lily Extract)' ni sangat berkesan ke atas muka aku. hahaha. 

P/S : Kat Malaysia ni berapa eh harga satu botol benda ni? Coz yang ai is pakai tu actually mak ai punya. hahaha. Ai pakainya secara curi-curi tanpa pengetahuan beliau. hahahahahaha. 
PP/S : Jangan pakai skrub muka hari-hari. Nanti kulit uolls terhakis. Tak pasal-pasal dapat permanent damage kat muka uolls yang pelohlesh tue.
PPP/S : I have never known lily extract is beneficial. Ye la, selama ni aku membesar tak pernah pulak diperkenalkan dengan kebaikan-kebaikan lily ni. Aku cuma kenal Lily mak si Harry Powder je. hahahahaha.

Dior Doux Gommage Express (With Pure Lily Extract). Sorry ai tak ada gambar sebenar sebab ai is rushing nak balik universiti tadi. Terpaksa culik gambo Mr. Google Yang Bijaksana. huhuhu 

Now playing : Hero - Cash Cash ft. Christina Perri

No comments:

Post a Comment